EkonomiHaberleri

Reklamın Türkiye Ekonomisine Katkısı Araştırması'nın sonuçları açıklandı

Dijital Pazarlama İletişimi Platformu (DPİP) Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Pura, "Dinamo etkisi olan güzide reklam sektörümüzün yüksek büyüme potansiyeli değerlendirilerek, sürdürülebilir konuma getirilmelidir." ifadesini kullandı.

ekonomik, ekonomik büyüme, ekonomik fırsatlar, ekonomik etkiler, ekonomik krizler, finansal, finansal piyasalar, finansal yönetim, Para politikası, Makroekonomi, Rekabetçi piyasalar, Yatırım, Bölgesel ekonomi, Ticaret, Konsümer harcamaları, Endüstri çeşitl

218
Bize Ulaşın

Merkez mahallesi mutlu han sokak no:17/2 Bartın/Sakarya

info@ekonomisitesi.com.tr

ekonomisitesi.com.tr adresinde yer alan haberlerin iktibas edilirken kaynak gösterilmesini bekleriz.
Sitemizde yer alan haberin telif hakları aa firmasına aittir, kaynak gösterilmeden ve link verilmeden iktibas edilemezler.
Bu içeriğin kullanımıyla ilgili yasal yükümlülükler kullanıcıya aittir.